Στη Νταρουσάφακα ο Σλότερ για δυο χρόνια

Του Αρη Μπάρκα/ barkas@eurohoops.net

Ο Μάρκους Σλότερ φεύγει από τη Ρεάλ και θα συνεχίσει την καριέρα του στη φιλόδοξη και πρωτάρα Νταρουσάφακα με συμβόλαιο δυο ετών. Σύμφωνα με πηγές του Eurohoops, ο παίκτης και η τουρκική ομάδα συμφώνησαν και έπειτα η Ρεάλ αποφάσισε να τον αφήσει ελεύθερο.

Η Νταρουσάφακα θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στην Ευρωλίγκα, αλλά έχει αρκετά χρήματα για να ξοδέψει, τόσα ώστε να προσελκύσει τον Σλότερ να αφήσει τους πρωταθλητές Ευρώπης. Από την άλλη πλευρά, ο παίκτης είχε χάσει το ρόλο του στην ομάδα στο ξεκίνημα της περσινής σεζόν και ίσως αυτό να μέτρησε στην τελική απόφαση της ισπανικής ομάδας. Παρόλα αυτά, ο Σλότερ επανήλθε στο ροτέισον στο τέλος του ισπανικού πρωταθλήματος και είχε συμβόλαιο με την βασίλισσα μέχρι το 2017.

Μετά από αυτή την εξέλιξη, η Ρεάλ επέστρεψε στο παζάρι για να αποκτήσει έναν σέντερ, καθώς η ομάδα έχασε ήδη τον Μεζρί που υπέγραψε με τους Ντάλας Μάβερικς και άφησε ελεύθερο τον Γιάννη Μπουρούση. Το ισπανικό σάιτ “Encestando” μετέδωσε πρώτο για τις διαπραγματεύσεις. Ο Σλότερ θα παίξει στην Τουρκία ως Αμερικανός, καθώς στην Ισπανία αγωνιζόταν με το καθεστώς “Κοτονού” χρησιμοποιώντας διαβατήριο από την Ισημερινή Γουινέα.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post