Όταν ο Κόμπι γίνεται… κακό παιδί (vid)

Του Νίκου Βαγγέλη/vaggelis@eurohoops.net

O Αντρέ Ντραμόντ έκανε ένα ακόμη φοβερό νταμπλ-νταμπλ με 17 πόντους και 17 ριμπάουντ, όμως ο Κόμπι Μπράιαντ αποδείχτηκε πιο… κακό παιδί. Παρότι είχε 6/19 σουτ, χτύπησε εκεί που έπρεπε και οδήγησε τους Λος Άντζελες Λέικερς στη σπουδαία νίκη επί των Ντιτρόιτ Πίστονς με 97-85, έχοντας 17 πόντους, 9 ασίστ και 8 ριμπάουντ…

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post