Ανακοίνωσε Βέστερμαν η Ζαλγκίρις

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Τα playoffs του Λιθουανικού πρωταθλήματος βρίσκονται σε εξέλιξη όμως η Ζαλγκίρις ενισχύεται ήδη για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Η ομάδα του Κάουνας, μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο twitter, ανακοίνωσε τη μεταγραφή του Λέο Βέστερμαν για τα επόμενα δύο (1+1) χρόνια.

O 24χρονος Γάλλος γκαρντ αγωνίστηκε τη φετινή σεζόν με τη φανέλα της Λιμόζ σε 10 αγώνες Ευρωλίγκας σημειώνοντας κατά μέσο όρο 10.1 πόντους, 2.8 ριμπάουντ και 4.3 ασίστ.

O Βέστερμαν χρησιμοποίησε τον όρο αποδέσμευσης που είχε στο συμβόλαιο του με τους πρωταθλητές Γαλλίας και πλέον θα ενισχύσει τις προσπάθειες της Ζαλγκίρις για κάτι καλό στην Ευρωλίγκα.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post