Σιζέφσκι: “Ο Γκασόλ θα παίξει κανονικά”

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Παρά το γεγονός πως η συμμετοχή του Πάου Γκασόλ στον σπουδαίο ημιτελικό με τις ΗΠΑ είναι αμφίβολη, ο Μάικ Σιζέφκρι προετοιμάζει την ομάδα του εκτιμώντας πως ο Ισπανός σέντερ θα δώσει κανονικά το “παρών”.

Ο κόουτς K μίλησε στο USA Today αναφορικά με το συγκεκριμένο ενδεχόμενο: “Όχι, δεν έχουμε ασχοληθεί με αυτό. Περιμένουμε να είναι όλοι 100% έτοιμοι. Είμαι σίγουρος, όταν παίζεις εδώ, υπάρχουν πρηξίματα και μελανιές στους παίκτες. Αυτός είναι ο λόγος που έχουμε μελετήσει πολύ προσεκτικά το πλάνο μας. Προσπαθείς να προφυλαχτείς όσο περισσότερο γίνεται. Περιμένουμε να παίξει κανονικά (σ.σ. ο Γκασόλ).”

Πλέον, θα αποδειχθεί στο παρκέ αν ο Ισπανός σέντερ θα παίξει και σε τι κατάσταση θα βρίσκεται μετά το πρόβλημα που τον απασχολεί στη γάμπα.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post