Ροντρίγκεθ: “Οι διαιτητές ήταν μια χαρά”

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Πάου Γκασόλ ήταν συγκλονιστικός αλλά ο Σέρχιο Ροντρίγκεθ πέτυχε τις δύο κρίσιμες βολές που χάρισαν το χάλκινο μετάλλιο στην Ισπανία

Ο “Ελ Τσάτσο” στις δηλώσεις του μετά το φινάλε του αγώνα δήλωσε: “Είμαι τυχερός που έχω συμπέσει με αυτή τη γενιά και κέρδισα πολλά μετάλλια, για τα οποία στην τελική δουλεύουμε”, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στον μικρό τελικό, λέγοντας: “Ήμουν ένα παιχνίδι με μεγάλη ένταση και ξέραμε πόσο σημαντικό ήταν, μετά την ήττα από την Team USA. Θέλαμε να παίξουμε σε ακόμα έναν τελικό, αλλά ο αγώνας με την Αυστραλία ήταν “κλειδί” καθώς δεν ήταν στα σχέδια μας να επιστρέψουμε σπίτι δίχως μετάλλιο”

Ο Ροντρίγκεθ ρωτήθηκε και για τη διαιτησία του αγώνα, λέγοντας ότι: “Οι διαιτητές επέτρεψαν αρκετά αλλά ήταν μια χαρά, είχαν τον έλεγχο του αγώνα. Στις βολές φαντάστηκα ότι ήμουν σε προπόνηση στη Μαδρίτη”

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post