Αποστολή στην Μπανταλόνα: Κώστας Παρασκευόπουλος / info@eurohoops.net
Η ΑΕΚ είναι ξανά σε τελικό ευρωπαϊκής διοργάνωσης, καθώς πέτυχε μία τεράστια νίκη με 78-65 επί της Ουνικάχα Μάλαγα και πλέον θα αντιμετωπίσει τη Ρίτας Βίλνιους (9/5, 21:00) για να σηκώσει (ξανά) το τρόπαιο του Basketball Champions League.
Ένας παίκτης που βοήθησε με την ενέργεια του (ως συνήθως) είναι ο Γκρεγκ Μπράουν, ο οποίος ολοκλήρωσε το παιχνίδι έχοντας 8 πόντους (4/4 δίποντα, 0/3 βολές), 7 ριμπάουντ (6αμ.-1επ.), 1 κλέψιμο, 1 τάπα και 13 Efficiency σε 19:03″ λεπτά συμμετοχής.
Ο εκρηκτικός σέντερ, μιλώντας στο Eurohoops ανέφερε πως η δουλειά δεν έχει τελειώσει, δήλωσε ενθουσιασμένος για την σπουδαία πρόκληση που έρχεται και υποσχέθηκε (ακόμα) περισσότερα καρφώματα.
Ο Μπράουν στάθηκε στη «Mamba Mentality» που είχε ο αδικοχαμένος Κόμπι Μπράιαντ: «Όπως έχει πει ο Κόμπι: “η δουλειά δεν έχει τελειώσει”, έχουμε άλλο ένα παιχνίδι ακόμα. Θα είμαστε ενθουσιασμένοι για το υπόλοιπο της βραδιάς, αλλά από αύριο (8/5) θα είμαστε συγκεντρωμένοι, όπως ήμασταν πριν έρθουμε εδώ. Είναι σπουδαία νίκη απέναντι σε σπουδαία ομάδα. Μπράβο στην ομάδα που αντιμετωπίσαμε, έχει εξαιρετικούς παίκτες από το 1 έως το 5 ακόμα και από τον πάγκο, ήταν σκληροί. Θα χρειαστεί χημεία, σκληράδα και να είμαστε μαζί, να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον και αυτό θα μας οδηγήσει στη νίκη».
Για το εάν περίμενε νίκη με +13, ο Αμερικανός φόργουορντ/σέντερ ανέφερε: «Σίγουρα δεν το περίμενα. Δεν θα έλεγα ότι ήταν εύκολο, επειδή είχαν κάποιες “εκρήξεις” και προσπαθούσαν να μείνουν στο ματς. Κάποιες τρίχες από το μπράτσο μου, σηκώθηκαν και έτρεμα λίγο, αλλά είμαι χαρούμενος που ξεπεράσαμε αυτές τις στιγμές και πήραμε τη νίκη».
Στη συνέχεια, ο Μπράουν ανέφερε το «κλειδί» της νίκης, εκτός από την ούτως ή άλλως τρομερή άμυνα: «Το να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον. Ο Φρανκ (Μπάρτλεϊ), ο Λούκας (Λεκαβίτσιους), ο Τζέιμς (Νάναλι), έκαναν ό,τι κάνει ένας νικητής. Είναι εξαιρετικοί σε αυτό που κάνουν και είναι τρελό να τους βλέπω κάθε μέρα να κάνουν αυτά που κάνουν».
Έχοντας κάνει τρία φοβερά καρφώματα στον ημιτελικό, ο Αμερικανός της ΑΕΚ κλήθηκε να μας πει για το αν υπόσχεται ακόμα περισσότερα καρφώματα στον μεγάλο τελικό: «Σίγουρα μπορώ. Θέλουμε να κάνουμε ό,τι κάναμε απόψε (7/5) και ό,τι χρειαστεί για να κερδίσουμε τον τελικό».
Τέλος, για το αν είναι έτοιμος για να βοηθήσει την ΑΕΚ να πάρει το δεύτερο τρόπαιό της, στο BCL, ο Μπράουν ξεκαθάρισε: «Σίγουρα. Είναι η πρώτη μου σεζόν εκτός των ΗΠΑ γενικά. Είμαι ενθουσιασμένος στη σκέψη να πάρω ένα τρόπαιο στην πρώτη μου σεζόν, θα είναι πολύ μεγάλο».
Διαβάστε ακόμη:
- ΑΕΚάρα για ΚΟΥΠΑ! Αποκαθήλωσε τη Μάλαγα και πάει στον Τελικό με Ρίτας για να το ΣΗΚΩΣΕΙ
- Γκρέι: “Σκεφτόμαστε μόνο το τρόπαιο, αν δεν είσαι πρώτος, είσαι τελευταίος”
- Ο Σάκοτα ψάχνει το 3ο ευρωπαϊκό του τίτλο: “Μετά από 53 χρόνια, δεν έχω να αποδείξω τίποτα”
Κάνε το