Ντίξον: “Θυμάμαι πως έλεγαν πως έχει τελειώσει…”

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Μία ημέρα μετά τη μεγάλη νίκη της ΑΕΚ απέναντι στην Λούντβιγκσμπουργκ ο Μάικλ Ντίξον έστειλε μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση υπενθυμίζοντας σε όσους τον είχαν ξεγράψει πως είναι ακόμα εδώ.

Μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο instagram o Αμερικάνος γκαρντ ανέφερε: “Θυμάμαι που έλεγαν πως έχω τελειώσει. Ξέχασα πως δεν γνωρίζουν ότι είμαι ο ΕΝΑΣ. #ΜόνοΑΕΚ #Ελλάδα”

Η συγκεκριμένη φράση είναι παρμένη από το ραπ τραγούδι του Meek Mill “On The Regular”, αλλά σε κάθε περίπτωση φαίνεται πως η αυτοπεποίθηση του Ντίξον μετά την περιπέτεια με το τροχαίο ατύχημα στο οποίο συμμετείχε έχει αρχίσει να ανεβαίνει.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post