Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Μετά από 18 ημέρες σκληρής προπόνησης στην Σλοβενία και τρεις φιλικές αναμετρήσεις απέναντι σε Σταρτ Λούμπιν, Κρκα και Αναντολού Εφές, η αποστολή της ΑΕΚ επέστρεψε το βράδυ της Δευτέρας στην Αθήνα.
Ο Γιούρι Ζντοβτς έβγαλε ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα και πλέον θα συνεχίσει τη δουλειά μαζί με τους παίκτες του στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ του ΟΑΚΑ.
Παρακολουθήστε φωτογραφίες κατά την επιστροφή των παικτών
Κάνε το