Ολυμπιακός: Ο Μήτρου-Λονγκ έκανε την πρώτη του ομαδική προπόνηση

Του Βαγγέλη Παπαδημητρίου/ info@eurohoops.net

Ο Ναζ Μήτρου-Λονγκ είναι εδώ και λίγες ημέρες παίκτης του Ολυμπιακού, για τα επόμενα τρία χρόνια, μέχρι το 2026.

Ο Ελληνοκαναδός γκαρντ ήρθε άμεσα στην Ελλάδα, για να ενσωματωθεί στη νέα του ομάδα, χωρίς όμως να προπονείται.

Αυτό έγινε με την υπόλοιπη ομάδα την Κυριακή (26/11), όπως έκανε γνωστό ο Χρήστος Μπαφές, Sports Director της ομάδας.

Ο 30χρονος έχει δικαίωμα συμμετοχής στον δεύτερο γύρο της Ευρωλίγκας (2/1) και σύντομα θα πάρει το ελληνικό διαβατήριο.

Όλα αυτά λίγο πριν το εντός έδρας ματς με το Περιστέρι (27/11, 20:15, ΕΡΤ3), για την όγδοη αγωνιστική της Basket League.

Διαβάστε επίσης

Ναζ Μήτρου-Λονγκ: Ο Λακεδαίμονας που έχει την ευκαιρία να… ανταμώσει με το πεπρωμένο του

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post