Πάει Πόρτλαντ ο Άτιτς

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Βόσνιος γκαρντ της ΑΕΚ θα συμμετάσχει στο Nike Hoop Summit που θα διεξαχθεί στις 9 Απριλίου.

Συγκεκριμένα, όπως γνωστοποίησε η ΚΑΕ…

“Άλλη μια τιμητική διάκριση για τον Έντιν Άτιτς και την ΑΕΚ. Ο διεθνής Βόσνιος γκαρντ της «Βασίλισσας», που θεωρείται ένα από τα ανερχόμενα αστέρια του ευρωπαϊκού μπάσκετ, έλαβε πρόσκληση για να συμμετάσχει στο Nike Hoop Summit (9 Απριλίου, Πόρτλαντ). Ο Άτιτς θα πάρει μέρος στον αγώνα με τη World Team με «αντίπαλο» τους επιλέκτους των ΗΠΑ”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post