Basket League: Το πρόγραμμα της νέας σεζόν – Πότε είναι το πρώτο “Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο ΕΣΑΚΕ ανακοίνωσε το πρόγραμμα της κανονικής περιόδου της Basket League για τη σεζόν 2024-25, με τα δύο ντέρμπι “αιωνίων” να ξεχωρίζουν όπως κάθε χρόνο στο ελληνικό πρωτάθλημα.

Η πρώτη φορά που ο Ολυμπιακός κι ο Παναθηναϊκός θα αναμετρηθούν στην Ελλάδα είναι στις 26 ή στις 27 Οκτωβρίου (πιθανότερο το δεύτερο) στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής.

Να σημειώσουμε ότι ο Ολυμπιακός παίζει στις 25/10 με την Μπάγερν στο Μόναχο και ο Παναθηναϊκός με τη Φενέρ στην Πόλη την ίδια μέρα.

Ακολουθεί μάλιστα “διαβολοβδομάδα” μετά το πρώτο ντέρμπι, με τους πρωταθλητές Ευρώπης να παίζουν με τη Βιλερμπάν (ΟΑΚΑ) στις 30/10) και τον Ερυθρό Αστέρα (1/11) στο Βελιγράδι.
Αντίστοιχα ο Ολυμπιακός παίζει στις 29 και τις 31 Οκτωβρίου στο ΣΕΦ με τους δύο Ισπανούς “αιώνιους”, Ρεάλ και Μπαρτσελόνα.

Στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος (5/6 Οκτωβρίου) οι “πράσινοι” φιλοξενούνται από την Καρδίτσα και οι Κυπελλούχοι Ελλάδας από το Λαύριο.

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post