Ουόκαπ: Στο ΣΕΦ για το “Ολυμπιακός-Πανιώνιος” και αποθέωση! (video)

Του Μιχάλη Γκιουλένογλου/ info@eurohoops.net

Η αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τον Πανιώνιο ήταν σε εξέλιξη. Για την ακρίβεια, ήταν στο τελευταίο κομμάτι του. Και η διαφορά, στο όριο των 30 πόντων, δεν έδινε πολλά ερεθίσματα στην εξέδρα.

Μέχρι που ο Τόμας Ουόκαπ έκανε την εμφάνισή του στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας!

Ο γκαρντ του Ολυμπιακού, ο οποίος επέστρεψε από τη Βοστώνη, όπου είχε μεταβεί για να κάνει ειδικές θεραπείες στη μέση του, γνώρισε την αποθέωση από το κόσμο του Ολυμπιακού.

Εκτός από τις 13 Φεβρουαρίου ο Ουόκαπ

Θυμίζουμε ότι ο Ουόκαπ αγωνίστηκε για ελάχιστα λεπτά στον προημιτελικό του Final 8 του Κυπέλλου με το Περιστέρι, στις 13 Φεβρουαρίου και από τότε είναι εκτός αγωνιστικής δράσης με πρόβλημα στη μέση του.

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post