Δ. Γιαννακόπουλος: Στο ΣΕΦ για το Game 2 και “τώρα θα έρθω κάτω να με βρίζετε 15.000”

Του Νίκου Μαστρογιαννόπουλου/ info@eurohoops.net

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αποκάλυψε ότι θα βρεθεί στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας για τον δεύτερο τελικό με τον Παναθηναϊκό (1/6, 21:00).

Ο ισχυρός άντρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός εμφανώς ικανοποιημένος από την εικόνα που παρουσίασε η ομάδα του στο Game 1 στο ΟΑΚΑ, έκανε ένα Instagram story μέσω του οποίου τόνισε πως θα βρεθεί στο ΣΕΦ.

Και τώρα θα έρθω και εγώ κάτω, να με βρίζετε 15 χιλιάδες”.

Πριν λίγες μέρες, ο Αθλητικός Δικαστής, ενημέρωσε πως συγχωνεύθηκαν οι ποινές απαγόρευσης εισόδου στα γήπεδα, με αποτέλεσμα να μπορεί κανονικά να βρεθεί σε όποια παιχνίδια ο ίδιος επιθυμεί.

Μπορεί να μην βρέθηκε το βράδυ της Παρασκευής (30/5) στο ΟΑΚΑ για το πρώτο παιχνίδι, αλλά τώρα θα δώσει κανονικά το “παρών” στο ΣΕΦ.

Διαβάστε ακόμη

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post