Μπαρτζώκας: “Μας λείπει ο Ουίλιαμς-Γκος, να παλέψουμε στο ΟΑΚΑ απέναντι σ’ έναν μεγάλο αντίπαλο”

Της Eurohoops team / info@eurohoops.net

Ο Ολυμπιακός κατάφερε να βγάλει αντίδραση, έκανε το 1-1 στην έδρα του και πλέον η σειρά μεταφέρεται ξανά στο ΟΑΚΑ για τον τρίτο τελικό της Stoiximan GBL.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας μίλησε μετά το φινάλε στην κάμερα της ΕΡΤ για το 1-1 του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού, τη σημαντική απουσία του Ουίλιαμς-Γκος αλλά και το επερχόμενο Game 3 στο ΟΑΚΑ.

Προηγούμασταν σ’ όλο το ματς με μεγάλες διαφορές. Ο Παναθηναϊκός είναι πολύ μεγάλη ομάδα και γύρισε στο ματς με μεγάλα σουτ, έβαλε 4, 5 τρίποντα ο Παπαπέτρου, έβαλαν δύσκολα σουτ. Κάθε κατοχή είναι σημαντική. Έτσι είναι τα παιχνίδια αυτά, υπάρχει νευρικότητα, αυτό (σ.σ. η νευρικότητα) ξεκίνησε πριν καν το ζέσταμα των ομάδων κι ακολούθησαν όλα αυτά που είδατε μετά. Πρέπει να ηρεμήσουμε γιατί μιλάμε για αθλητισμό.

Και συνέχισε για Ουόκαπ και Ντόρσεϊ: “Παίζουμε τελικούς και δεν θα ήθελα να μιλήσω για πρόσωπα. Αυτό που μετράει για εμάς είναι η ομάδα μας. Να είμαστε ανταγωνιστικοί, να πάμε στο ΟΑΚΑ και να παλέψουμε απέναντι σ’ έναν μεγάλο αντίπαλο”.

Τέλος: “Το πρόβλημά μας είναι τί έγινε στο Final Four, αυτό μας επηρέασε. Έτσι όμως είναι ο αθλητισμός, πρέπει να ξεπερνάς τις κακές στιγμές και να προχωράς μπροστά. Μας λείπει ο Ουίλιαμς-Γκος γιατί ήταν σημαντικός για εμάς, αλλά πρέπει να κάνουμε όλοι ένα βήμα παραπάνω, να δείξουμε ότι είμαστε Ολυμπιακός“.

Διαβάστε ακόμη

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post