Της Eurohoops team / info@eurohoops.net
Το τρίτο ημίχρονο του Game 2 καλά κρατεί κι ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, αναφέρθηκε για ακόμη μία φορά στη συνάντηση που έχει ζητήσει ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού μεταξύ εκείνου, του Γιαννακόπουλου και των αδερφών Αγγελόπουλων.
“Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μου ζητάει να κάτσω στο ίδιο τραπέζι με αυτούς που επέτρεψαν με την παντελή αδιαφορία τους τα χθεσινά.
Ούτε να φαντάζεται ότι θα έχει ο Παναθηναϊκός και το ΟΑΚΑ επιπτώσεις για όσα άλλοι έκαναν ή επέτρεψαν στην έδρα τους”, έγραψε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε ακόμη
- Ο Γιαννακόπουλος κατέθεσε τη μήνυση εναντίον των Αδελφών Αγγελόπουλων και του Λεπενιώτη
- Αιώνιο Podcast: Ο πάτος του βαρελιού
- Βρούτσης: “Γιαννακόπουλος & Αγγελόπουλοι στο γραφείο μου για ηθική συμφωνία ή οριστική διακοπή”
Κάνε το