Γιαννακόπουλος: Παρουσιάστηκε αυτοβούλως στο Α.Τ. Κηφισιάς

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος παρουσιάστηκε με δική του πρωτοβουλία στο αστυνομικό τμήμα της Κηφισιάς γύρω στις 2 το μεσημέρι, ώστε να μπορέσει αργότερα να παραστεί στο ραντεβού (15:00) με τον Γιάννη Βρούτση.

Ο λόγος της παρουσίας του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ Παναθηναϊκό στο Τ.Α. Κηφισιάς ήταν η αυτόφωρη διαδικασία στην οποία βρισκόταν, λόγω της μήνυσης που κατέθεσε εναντίον του ο Γιώργος Σκινδήλιας.

Μετά τη συγκεκριμένη κίνηση, περιμένουμε τη μετάβαση στο υπουργείο αθλητισμού, στο οποίο ο ίδιος έχει δηλώσει πως θα μεταβεί μετά την πρόσκληση του Γιάννη Βρούτση.

Διαβάστε ακόμα

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post