Λεσόρ για την κλήση του σε απολογία: “Τώρα πρέπει να πάω και σε δικαστή;”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Ματίας Λεσόρ κλήθηκε από τον αθλητικό δικαστή μαζί με άλλα έξι μέλη του Παναθηναϊκού, για πράξεις και δηλώσεις τους στο περιβόητο πλέον Game 2 των τελικών της Stoiximan GBL με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.

Ο λόγος που ο Γάλλος σέντερ αναγράφτηκε στο φύλλο αγώνα από τους διαιτητές καίτοι δεν αγωνιζόταν, ήταν επειδή σε κάποια στιγμή στο δεύτερο ημίχρονο διαμαρτυρήθηκε έντονα και αποβλήθηκε.

Ο Λεσόρ αρνήθηκε να εγκαταλείψει τον πάγκο του Παναθηναϊκού – όπως έγραψαν οι διαιτητές στο φύλλο αγώνα – και για αυτό το λόγο κλήθηκε σε απολογία.

Τώρα πρέπει να πάω και σε δικαστή; Τι διάολο…” έγραψε ο Λεσόρ σε ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο “Χ”, εκφράζοντας έτσι την απορία και τη δυσφορία του για αυτό που συνέβη.

Διαβάστε ακόμα

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post