Της Eurohoops Team / info@eurohoops.net
Είναι σαφές ότι οι αγώνες του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό, πάντα σηκώνουν μεγάλη συζήτηση.
Στην εκπομπή, «Up Tempo» του «Amerikanos24», υπήρξε μια κουβέντα για τους τελικούς της Stoiximan GBL και ο Κέντρικ Ναν έκανε μια παρέμβαση και χωρίς να μιλήσει συγκεκριμένα, φαίνεται ότι άφησε αιχμές για την διαιτησία.
Ο Αμερικανός σταρ των «πρασίνων» έγραψε ένα σχόλιο που ανέφερε σχετικά: «Πρέπει να μιλήσετε και για την έξτρα βοήθεια που παίρνουν από τους τύπους με τις μαύρες και πορτοκαλί μπλούζες»!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο τρίτος τελικός θα διεξαχθεί απόψε (21:00) στο ΟΑΚΑ, με τις δύο ομάδες να είναι ισόπαλες στο 1-1 αυτή τη στιγμή.
Διαβάστε ακόμη:
- Δ. Γιαννακόπουλος: Δέκα μήνες απαγόρευση εισόδου – Πρόστιμο σε Αταμάν & Σλούκα
- Παναθηναϊκός: Χωρίς Λορένζο Μπράουν ξανά, ίδια 12άδα και στο Game 3
- Ολυμπιακός: Μακίσικ μέσα, Βιλντόζα εκτός και στο Game 3 ίδια “ερυθρόλευκη” δωδεκάδα
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.