Τιμωρήθηκε με πρόστιμο ο Ολυμπιακός

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Με πρόστιμο 1.700 ευρώ τιμωρήθηκε ο Ολυμπιακός για τα υβριστικά συνθήματα στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ, ενώ απαλλάχθηκε από τον αθλητικό δικαστή ο Χρήστος Σταυρόπουλος.

Αναλυτικά η απόφαση…

“1) Επιβάλλεται στην ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ΚΑΕ:
α) για παράπτωμα που δεν χαρακτηρίζεται ιδιαίτερης βαρύτητας και σε καμία περίπτωση δεν είναι δυσφημιστικό για το άθλημα (υβριστικό σύνθημα), πρόστιμο 500,00€ και
β) για τα υβριστικά συνθήματα με αποδέκτη μη φυσικό πρόσωπο, που δεν συνιστούν προσβολή εθνικών συμβόλων, πρόστιμο 1.200,00, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με τον ΠΑΟΚ της 8-2-2016 και
2) Απαλλάσσεται ο Χ. Σταυρόπουλος, γεν. διευθυντής της ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ΚΑΕ, για την αποδιδόμενη σε αυτόν κατηγορία (παράβαση των διατάξεων του Πειθαρχικού Κανονισμού), για τον ως άνω αγώνα”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post