Του Κώστα Παρασκευόπουλου / info@eurohoops.net
Ο Άρης έχει μπει σε μία νέα εποχή με τον Βασίλη Σπανούλη στον πάγκο του και οι βλέψεις είναι πολύ υψηλές.
Την Κυριακή (21/6) ο Γιώργος Τανούλης υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα της Θεσσαλονίκης για τη νέα σεζόν (2026-27).
Πλέον, ο 24χρονος σέντερ έγραψε ένα γράμμα προς τον κόσμο των «κιτρίνων», μέσω του οποίου ευχαρίστησε τον Άρη που πίστεψε σε αυτόν, παρά τον σοβαρό τραυματισμό που είχε και δεν του επέτρεψε να αγωνιστεί καθόλου στη σεζόν που πέρασε (2025-26).
Ο Τανούλης έγραψε αναλυτικά: «Κάποιες μέρες στις ζωές μας απλώς δεν είναι όπως όλες οι άλλες…
Με την καρδιά γεμάτη υπερηφάνεια, ανυπομονώ να ανταποδώσω στον κόσμο την αγάπη που μου έδωσε όλο αυτό το διάστημα του τραυματισμού μου, από το πόστο πλέον που πάντα ονειρευόμουν, φορώντας την φανέλα του ΑΡΗ και παλεύοντας γι’ αυτήν.
Θέλω να ευχαριστήσω τον οργανισμό του ΑΡΗ και όλους τους ανθρώπους της ομάδας που από την πρώτη στιγμή ήταν στήριγμα για μένα, που δε με άφησαν ποτέ και πίστεψαν σε μένα, δίνοντας μου την ευκαιρία μετά από μια πολύ δύσκολη χρονιά να επιστρέψω κάνοντας αυτό που αγαπάω.
Είναι μεγάλη τιμή στο νέο αυτό ξεκίνημα της ομάδας να αποτελώ μέλος της και το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι μας, με σεβασμό στον σύλλογο και κίνητρο τους στόχους μας, να δώσουμε στον κόσμο όσα επιτέλους του αναλογούν.
Οι υποσχέσεις νομίζω περισσεύουν σε έναν λαό που χόρτασε απ’ αυτές, οπότε το μόνο που θα ήθελα να πω στον κόσμο είναι ότι με το κεφάλι κάτω και σκληρή δουλειά, θα δώσουμε τα πάντα για να σταθούμε αντάξιοι της αύρας και της ιστορίας του συλλόγου που εκπροσωπούμε.
Γιώργος Τανούλης».
Διαβάστε ακόμη:
- Άρης: Κράτησε Τανούλη
- Άρης: Πρώτη μεταγραφή της εποχής Σπανούλη ο Λιντέλ!
- Λιντέλ: “Ο κόουτς Σπανούλης μου είπε ότι θα βγάλει τον καλύτερο μου εαυτό”
- Άρης: Ανακοινώθηκαν τα νέα μέλη του επιτελείου του Βασίλη Σπανούλη
- Κεμ Μπιρτς: Αποχαιρέτησε τη Φενέρ και έρχεται… Άρη
- Άρης: “Κλείνει Ματ Μόργκαν με μεγάλο συμβόλαιο”
Κάνε το