Μ. Αγγελόπουλος για ΟΛΑ: Η παραμονή Σάκοτα, το πρωτάθλημα που άξιζε η ΑΕΚ, το NBA Europe, ο Ολυμπιακός & ο Ζοτς

Του Κώστα Παρασκευόπουλου / info@eurohoops.net

Ο Μάκης Αγγελόπουλος μίλησε στην εκπομπή «Pick n’ Roll» της «Cosmote TV», για όλους και για όλα.

Ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΚ επιβεβαίωσε μεταξύ άλλων, την παραμονή του Ντράγκαν Σάκοτα στον πάγκο και για τη νέα σεζόν.

Επίσης, μίλησε για το NBA Europe, την προσέγγιση του Ολυμπιακού για φιλοξενία στη «SUNEL Arena» και για πολλά άλλα ενδιαφέροντα πράγματα, ξεκινώντας ως εξής: «Υπήρχαν χρονιές που η ΑΕΚ συνολικά έχασε όλα όσα έχασαν όλες οι άλλες ομάδες μαζί. Αν δείτε στοιχεία του ΕΣΑΚΕ το 2020, το σύνολο ήταν 3 εκατομμύρια για όλες τις ομάδες και για την ΑΕΚ 4».

“Έχω βάλει γύρω στα 25 εκατομμύρια”

Για το πόσα χρήματα έχει βάλει για την ΑΕΚ, εξήγησε: «Γύρω στα 25 εκατομμύρια. Ο Παναθηναϊκός είναι πολύ κερδοφόρος. Έχει κάνει πολύ καλή δουλειά ο Δημήτρης. Κι ο Ολυμπιακός είναι πολύ κοντά. Οι υπόλοιπες ομάδες απέχουν δυστυχώς. Το οικοσύστημα της Ευρωλίγκας έχει δημιουργήσει έναν αθέμιτο ανταγωνισμό. Είναι μία κλειστή λίγκα. Η Ευρωλίγκα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για τα εθνικά πρωταθλήματα. Ένας βασικός λόγος για τον οποίο αποχωρήσαμε, γιατί αυτό μας είπαν. Θυμάμαι μια χρονιά είχαμε μια εντυπωσιακή προσφορά από την Ευρωλίγκα για να παίξουμε στο EuroCup. Τους ρωτήσαμε τα οικονομικά μεγέθη ποια είναι, αν το πάρουμε και πάμε Ευρωλίγκα. Μας ξεκαθάρισαν ότι το τηλεοπτικό συμβόλαιο δεν αφορά εμάς, αλλά τα μέλη. Το 87-88% πηγαίνει στις ομάδες μετόχους. Άρα έχουμε μια εταιρία που ενδιαφέρεται για τους μετόχους περισσότερο. Άρα γατί να πάμε εκεί; Μου λένε γιατί δεν πάμε στο EuroCup; Υπάρχει άνιση μεταχείριση και στην Ευρώπη».

Όσον αφορά στο αν σκέφτηκε ποτέ να τα παρατήσει, ο Αγγελόπουλος υπογράμμισε: «Προσωπικά όχι. Οι χαρές είναι λίγες. Το σημαντικό είναι ότι σε αυτή την εποχή της Ευρωλίγκας, είμαστε η μοναδική ελληνική ομάδα που πήρε 4 τίτλους και να παίξει σε 4 Final Four. Κερδίσαμε το ένα από αυτά. Δύο φορές ήρθαμε δεύτεροι. Η πορεία μας, ήταν εξαιρετική στην Ευρώπη».

“Η ΑΕΚ θα κέρδιζε το πρωτάθλημα το 2020”

Για το πρωτάθλημα της Stoiximan GBL που διακόπηκε με τον covid-19 το 2020, υποστήριξε: «Η ΑΕΚ θα το κέρδιζε και δεν το λέω εγώ. Από τον Παναθηναϊκό, μου το έλεγαν. Η ομάδα πήγαινε τρένο. Ο Παναθηναϊκός είχε προβλήματα. Πιέζαμε να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα γιατί ήμασταν το φαβορί. Ο Άρης και ο ΠΑΟΚ ήταν χαμηλά στη βαθμολογία. Κινδύνευαν να πέσουν και βάλαμε πλάτη στο τέλος για να μην πέσουν».

Σχετικά με τον τελικό του φετινού Basketball Champions League στην Μπανταλόνα, από τη Ρίτας Βίλνιους, τόνισε: «Δεν το συζητώ. Το σενάριο αυτό μόνο ένας αρχαίος θα το έγραφε ως τραγωδία. Να χάσουμε το τρόπαιο όντας η ομάδα των επιστροφών, με τέτοιο τρόπο από το +20. Γίνονται πλέον, στο NBA και στην Ευρώπη. Η Άλμπα προχθές κέρδισε την Μπάγερν από το -20 και πήρε το πρωτάθλημα Γερμανίας. Μας πείραξε αυτό που έγινε στην Μπανταλόνα».

Σε ερώτηση για τις διαφορές του, με τον διοικητικό ηγέτη της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μάριο Ηλιόπουλο, σχολίασε: «Μοιάζουμε στο πάθος και την τρέλα για την ΑΕΚ και στο ευ αγωνίζεσθαι. Είναι δύσκολο αυτό που κάνει ο Μάριος. Σε ένα τοξικό περιβάλλον, τα κατάφερε με το ευ αγωνίζεσθαι. Κι εμείς δεν θα χρησιμοποιήσουμε κανένα αθέμιτο μέσο για να πετύχουμε τον σκοπό μας. Για διαφορές, ίσως να είναι πιο παρορμητικός και εξωστρεφής από εμένα».

“Ο Ζοτς μου είχε πει ότι είχε πονοκέφαλο κάθε φορά ως αντίπαλος του Σάκοτα”

Ακολούθως, επιβεβαίωσε την παραμονή του Ντράγκαν Σάκοτα στον πάγκο: «Αποθεώνεται ο Ντράγκαν σε κάθε παιχνίδι. Νομίζω έχει περάσει στην ιστορία. 53 χρόνια στους πάγκους. Ακόμα και προσωπικότητες όπως οι Σιζέφσκι και Πόποβιτς στο NBA, δεν έχουν πάνω από 30 χρόνια ως πρώτοι προπονητές. Είναι ένα ακατάρριπτο ρεκόρ. Για εμένα είναι ο καλύτερος κόουτς που κυκλοφορεί. Ο Ζοτς, μου είχε πει ότι όταν έπαιζε αντίπαλος με τον Ντράγκαν, είχε πονοκέφαλο μέχρι την Τετάρτη. Είναι λυμένο. Θα εξακολουθήσει να είναι ο προπονητής. Είναι συμφωνημένο».

Όσο για τη «SUNEL Arena» ως έδρα της ΑΕΚ, υπογράμμισε: «Θυμίζω είναι η πρώτη αξιοποίηση Ολυμπιακού Ακινήτου στη χώρα. Ακολούθησε ο Παναθηναϊκός και μετά ο Ολυμπιακός. Είναι σχεδόν ρεκόρ στην κοινοβουλευτική ψηφοφορία. Είχαμε 285 ψήφους και 15 παρών. Είναι και λίγο αναγνώριση, των όσων κάνουμε εκτός γηπέδου. Για την προσφορά της ΑΕΚ. Παραλάβαμε ένα… χρέπι. Με ιδρώτα, κόπο και πολλά εκατομμύρια, θα δημιουργήσουμε ένα από τα ωραιότερα γήπεδα στον κόσμο και με δικούς μας αποκλειστικά πόρους».

“Το NBA Europe δίνει πρόσβαση σε όλους”

Για το NBA Europe, ο Αγγελόπουλος ξεκαθάρισε: «Δημιουργείται ένα νέο οικοσύστημα. Σε τι διαφοροποιείται από την Ευρωλίγκα; Δίνει πρόσβαση σε όλους. Η ΑΕΚ δεν μπορεί να παίξει στην Ευρωλίγκα. Ακόμα και αν παίξει στο EuroCup με όρους άνισους, θα έχει αθέμιτο ανταγωνισμό στην Ευρωλίγκα. Άρα δεν έχει νόημα. Μια νέα ΠΟΠ ’84 δεν μπορεί να υπάρξει. 12 νέα franchises, αλλά 4 νέες ομάδες που ανεβαίνουν από τα πρωταθλήματα. Είτε μέσω του BCL, είτε με προκριματικά. Άρα δυναμώνουμε τα πρωταθλήματα και επενδύουμε σε αυτά. Οι όροι είναι οι ίδιοι αν συμμετάσχεις. Είτε είσαι η Ρίτας από το BCL, είτε η Μίλαν, το ποσοστό είναι ίδιο για όλες τις ομάδες. Άρα δεν υπάρχει άνιση μεταχείριση ομάδων όπως στην Ευρωλίγκα. Κάποια στιγμή στο μέλλον, θα έχουμε 18 ομάδες και θα έρχονται περισσότερες από τα πρωταθλήματα. Κοιτάξτε τι γίνεται τώρα. Έχουμε καλύτερους Έλληνες παίκτες; Μήπως έχουν σταματήσει οι επενδύσεις στους νεαρούς παίκτες; Βοήθησε αυτό το σύστημα, το ελληνικό μπάσκετ; Φανταστείτε στο ποδόσφαιρο να έπαιζαν κάθε χρόνο στο Champions League ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός. Τι νόημα θα είχε; Μόνο στο μπάσκετ υπάρχει κόφτης. Είναι άδικο. Έρχεται αυτό το νέο οικοσύστημα και λέει ότι θέλουμε τους επενδυτές, αλλά πρέπει να έρχονται οι ομάδες από τα πρωταθλήματα, μέσω του BCL».

“Προσέγγιση από Ολυμπιακό, αλλά όχι συμφωνία για τη SUNEL Arena”

Από εκεί και πέρα, για τη «SUNEL Arena» και το ενδεχόμενο φιλοξενίας του Ολυμπιακού μέχρι να γίνουν τα έργα στο ΣΕΦ, είπε: «Η ερώτηση δεν κάνει τζιζ, αλλά η απάντηση. Υπάρχει μια πρώτη προσέγγιση από τον Ολυμπιακό για να τον φιλοξενήσουμε για κάποιο διάστημα. Δεν υπάρχει συμφωνία. Δεν ξέρουμε ακόμα το χρονικό διάστημα. Εμείς έχουμε αποδείξει και υπάρχουν πολλά παραδείγματα, ότι εκτός γηπέδου προσπαθούμε να βοηθάμε όλο τον κόσμο. Θυμίζω το 2020 παρόλο που είχαμε πικρία που χάσαμε το πρωτάθλημα, βάλαμε πλάτη με το συμβόλαιο στον ΟΤΕ για να γίνει το πρωτάθλημα. Σε μια εποχή που ο Γιαννακόπουλος έλεγε ότι πουλάει για να φύγει και ο Ολυμπιακός ήταν στην Α2. Αφήσαμε χρήματα στο τραπέζι για να εξυπηρετήσουμε το σύνολο. Αυτή είναι η φιλοσοφία της ΑΕΚ. Δεν θα πάμε να σκάψουμε γήπεδα».

Για τον κόντρα των Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, πρόσθεσε: «Με ενοχλεί η τοξικότητα. Ήμουν μπροστά σε ένα επεισόδιο των ιδιοκτητών του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού. Εξοντώσαμε τους άλλους και τώρα το θέμα μας, είναι το ποιος θα έχει τη διαιτησία. Εμείς έχουμε δώσει αγώνα στον ΕΣΑΚΕ και δυστυχώς υπάρχουν κάποιες ομάδες που προσπαθούν να είναι σε στρατόπεδα. Βλέπουμε μια εγωκεντρική προσέγγιση και από τους δύο».

“Θα μας κάνει καλό ο ανταγωνισμός από Άρη και ΠΑΟΚ”

Στη συνέχεια μίλησε για το ότι ο Άρης και ο ΠΑΟΚ ανεβαίνουν οικονομικά: «Τα περισσότερα λεφτά αν τα ξοδέψουν, θα το δούμε όταν τελειώσει η σεζόν. Μην ξεχνάμε ότι τιμή είναι αυτό που πληρώνεις και αξία αυτό που παίρνεις. Ας περιμένουμε να δούμε πού θα κάτσει η μπίλια. Είναι πολύ σημαντική η επιστροφή του ΠΑΟΚ και του Άρη. Ομάδες που μεσουρανούσαν τη δεκαετία του ’80. Αν υπήρχε Ευρωλίγκα τότε, αυτοί θα ήταν μέτοχοι, όχι ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός. Ανεβαίνει το ενδιαφέρον των φιλάθλων πλέον. Νομίζω εμάς θα μας κάνει καλό αυτός ο ανταγωνισμός».

Επίσης, ο Μάκης Αγγελόπουλος κλήθηκε να μιλήσει και για τον ΡέιΚουαν Γκρέι, που η ΑΕΚ έχασε από τον ΠΑΟΚ: «Η ΑΕΚ αν ήθελε να κρατήσει οποιονδήποτε παίκτη, θα τον κρατούσε. Ξέρουμε την αξία του κάθε παίκτη που έχουμε, ή θα πάρουμε. Όποιον θέλουμε, τον κρατάμε, στην τιμή που πιστεύουμε ότι αξίζει».

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post