Ανανέωσε στο Λαύριο ο Μπολτς!

Του Στέλιου Τορομανίδη/ info@eurohoops.net

Η ΚΑΕ Λαύριο ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τον Αμερικανό γκαρντ, Ντεμάριους Μπολντς ο οποίος πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις με την φανέλα του Λαυρίου την σεζόν 2015-16.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, η διοίκηση της ΚΑΕ Λάυριο έκανε πραγματικότητα την επιθυμία του προπονητή, Χρήστου Σερέλη και έτσι ο 32χρονος Μπόλτς θα… βομβαρδίζει και την επόμενη αγωνιστική περίοδο τα καλάθια των αντίπαλων ομάδων.

Να υπενθυμίσουμε πως ο Μπολτς είχε 15,9 πόντους, 3.7 ριμπάουντ, 1.6 ασίστ και 1.5 κλεψίματα σε 16 αγώνες της Basket League.

Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Λαύριο:

“Η ΚΑΕ Λαύριο ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον Ντεμάριους Μπόλντς! Ο Αμερικανός μπόμπερ υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι το τέλος της προσεχούς αγωνιστικής περιόδου και θα συνεχίσει να «βομβαρδίζει» τα αντίπαλα καλάθια! Με συντονισμένες κινήσεις η διοίκηση της ΚΑΕ, έκανε πραγματικότητα την επιθυμία του κόουτς Σερέλη και ταυτόχρονα απέδειξε την πρόθεση της η επόμενη σεζόν να είναι ακόμη καλύτερη από την παρθενική της ομάδας μας στην Α1! Το ταξίδι συνεχίζεται…”

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post