Σάκοτα: “Η διαιτησία είναι αυτό που μας… χαλάει εδώ και 20 χρόνια!”

BASKET LEAGUE / ÁÅÊ - ÐÑÏÌÇÈÅÁÓ (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: ÈÁÍÁÓÇÓ ÄÇÌÏÐÏÕËÏÓ / EUROKINISSI)

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Λίγο μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής της ΑΕΚ μίλησε στην κάμερα της Cosmote TV εκεί όπου ανέφερε: “Δεν υπάρχει κάτι θετικό να κρατήσουμε από το παιχνίδι. Ήταν μία προειδοποίηση ότι πρέπει να συνέλθουμε γρήγορα. Πιστεύω ότι χάλασε το παιχνίδι η αποβολή του Γκριν. Η διαιτησία είναι αυτό που μας… χαλάει, εδώ και 20 χρόνια. Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Είναι ο λόγος για να χάνουν οι άνθρωποι τη διάθεσή τους να ασχοληθούν με το άθλημα.”

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post