Πέιν: “Ο κόουτς και ο Νικ έκαναν εξαιρετική δουλειά”

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

“Ο κόουτς έκανε εξαιρετική δουλειά, όπως και ο Νικ, αλλά και ο Γκιστ. Οι προπονητές μας είπαν να μάθουμε από αυτό το ματς. Αυτό θέλουμε να κάνουμε, για να μεγαλώσουμε και να ωριμάσουμε. Ο στόχος είναι να κάνουμε ένα σερί για τα playoffs” τόνισε ο Πέιν μέσω της Cosmote TV μετά τη νίκη επί του Άρη.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post