Τόμπσον: “Κάθε μέρα που περνάει γινόμαστε καλύτεροι”

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ακόμα ο Αμερικάνος γκαρντ/φόργουορντ στάθηκε στους γνωστούς του παίκτες της Χίμκι, στις πολλές… δουλείες που κάνει στο παρκέ για την ομάδα του, αλλά και στο εκτός έδρας ματς (3/11,22:0) με την Μπαρτσελόνα.

-Ποιο ήταν το “κλειδί” για την νίκη απέναντι στην Χίμκι;

“Πιστεύω ότι το κλειδί για την νίκη ήταν η αμυντική μας συμπεριφορά και η τακτική μας στο συγκεκριμένο κομμάτι του παιχνιδιού. Επίσης προσπαθήσαμε να κατεβάσουμε τον επιθετικό τους μέσο όρο και να περιορίσουμε το τρανζίσιον”.

– Πως ο Ολυμπιακός έπαιξε θεαματικό μπάσκετ, ενώ έχει πολλές απουσίες, αρκετούς νέους παίκτες στο ρόστερ και αγωνίστηκε χωρίς τον ηγέτη του;

“Νομίζω ότι ακόμα γνωριζόμαστε, κάθε μέρα που περνάει γινόμαστε καλύτεροι, αλλά ακόμα έχουμε δρόμο για να γίνουμε ομάδα και θα κάνουμε τα πάντα για να το πετύχουμε”.

-Πως είναι να παίζεις απέναντι σε αθλητικούς παίκτες με παραστάσεις από το NBA, που τους γνωρίζεις; 

“Γνωρίζω πολλά παιδιά από την Χίμκι και τα έχω αντιμετωπίσει και ήταν όμορφο που τους είδα, γιατί είναι ωραίο όταν βλέπεις γνωστά πρόσωπα. Είχε πλάκα που έπαιξα απέναντι τους”.

-Είσαι ένας παίκτης που δεν είναι ο συνηθισμένος Αμερικάνος, δηλαδή δεν σκοράρεις μόνο, αλλά πασάρεις την μπάλα στους συμπαίκτες σου, κάνεις σκριν και “βρώμικη” δουλειά στο παρκέ;

” Κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να νικάμε και να βοηθάω την ομάδα. Σε όποια θέση και να παίζω θα προσπαθήσω για αυτό”.

– Πόσο δύσκολο είναι να επαναλάβετε την αποψινή εμφάνιση και εκτός έδρας με την Μπαρτσελόνα;

“Δεν θα πρέπει να επικεντρωνόμαστε στο ρεκόρ που έχουμε, σίγουρα πρέπει να να βλέπουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Αν συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε έτσι θα τα πάμε τέλεια”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post