«Πουλάει» το γερμανικό πρωτάθλημα

Του Στάθη Τραπεζανλίδη / info@eurohoops.net

Εντυπωσιακή είναι η αύξηση των τηλεθεατών που παρακολούθησαν παιχνίδια της γερμανικής λίγκας φέτος. Μέχρι το τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος παρακολούθησαν αγώνες της λίγκας συνολικά 2,26 δισεκατομμύρια άτομα, νούμερο πάρα πολύ υψηλό! Η αύξηση αγγίζει το 51% αφού την αντίστοιχη περίοδο της σεζόν 2013-14 ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 1,5 δισεκατομμύρια άτομα!

Ο κυριότερος λόγος της αύξησης όπως ανακοίνωσε και η BEKO BBL είναι οι ζωντανές μεταδόσεις των αγώνων του πρωταθλήματος από την “Telekom Basketball” μέσω της ιστοσελίδας www.telekombasketball.de. Η συνεργασία των δύο πλευρών είχε αποτέλεσμα να παρακολουθήσουν τα παιχνίδια συνολικά 830 εκατομμύρια φίλαθλοι, ενώ μικρότερη αλλά και πάλι πολύ ικανοποιητική ήταν η αύξηση από τα ραδιοτηλεοπτικά (742 εκ. από 552 εκ., αύξηση 35%).

Όπως είναι λογικό οι άνθρωποι της λίγκας εμφανίστηκαν πολύ ικανοποιημένοι με τον διευθύνοντα σύμβουλο της λίγκας Γιαν Πόμελ να δηλώνει: «Τα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά και αν συνυπολογίσουμε ότι τα πλέι οφ – τα οποία είναι ακόμα σε εξέλιξη – είναι πολύ συναρπαστικά τότε είναι σαφές ότι βρισκόμαστε σε πολύ καλό επίπεδο».

Από την πλευρά της η υπεύθυνη του τμήματος μάρκετινγκ της “Telekom Basketball”, Δρ Χένιγκ Στίγκενροθ, ανέφερε: «Η αποδοχή αυξάνεται και είμαστε στον σωστό δρόμο. Τώρα πρέπει να αυξήσουμε ακόμα περισσότερο την ποιότητά μας και να συνεχίσουμε να κερδίζουμε το ενδιαφέρον».

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post