Μένει στην Καρσίγιακα ο Σαρίτσα

Του Αρη Μπάρκα/ barkas@eurohoops.net

Ο Ουφούκ Σαρίτσα κέρδισε το τουρκικό πρωτάθλημα με την Καρσίγιακα μετά την επικράτηση στα ημιτελικά επί της Φενερμπαχτσέ (3-1 νίκες) και στους τελικούς επί της Εφές (4-1). Η Καρσίγιακα αποφάσισε να επεκτείνει το συμβόλαιο του Σαρίτσα για τα επόμενα τρία χρόνια.

Οπως μετέδωσε το NTV Spor, ο Ουφούκ Σαρίτσα συμφώνησε με την Καρσίγιακα για να παραμείνει στο τιμόνι της ομάδας μέχρι το 2018 εκτιμώντας την προοπτική της ομάδας. Η συμφωνία θα ανακοινωθεί σύντομα.

Ο Σαρίτσα έχει μεγάλο συμβόλαιο, αλλά η κατάσταση άλλαξε μετά την κατάκτηση του τίτλου. Η Καρσίγιακα ελπίζει ότι θα αγωνίζεται στην Ευρωλίγκα την επόμενη σεζόν, αλλά δεν είναι τόσο βέβαιο.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post