Στο δρόμο της επιστροφής ο Πελεκάνος

Του Νίκου Βαγγέλη

Ο Δημήτρης Πρίφτης επιδιώκει την ισχυροποίηση του ελληνικού κορμού του Άρη και είναι εξαιρετικά θετικός στο ενδεχόμενο επιστροφής του Μιχάλη Πελεκάνου

Ο αριστερόχειρας γκαρντ / φόργουορντ αποχώρησε την περασμένη αγωνιστική περίοδο με προορισμό τη Ρουμανία και πλέον σκέφτεται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο επαναπατρισμού. Οι “κίτρινοι” φαντάζουν ως ιδανική λύση και η πρώτη συνάντηση της διοίκησης με τον εκπρόσωπό του έγινε μέσα σε πολύ θετικό κλίμα.

Όλα δείχνουν πως ο δρόμος της επανόδου του διεθνή άσου στο έμψυχο δυναμικό του Άρη είναι ορθάνοιχτος. Μένει να δούμε πώς θα συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις…

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post