Πρωταθλήτρια ξανά η Μπουντιβέλνικ

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Παρά την ένταση στην περιοχή και τη μαζική φυγή ξένων παικτών, η σεζόν στην Ουκρανική Σουπερλίγκα ολοκληρώθηκε σήμερα με την Μπουντιβέλνικ Κιέβου να παίρνει τη νίκη με 85-77 και το πρωτάθλημα (3-1) επί της Χιμίκ. Ο Λιθουανός Ντάριους Λαβρίνοβιτς με 20 πόντους και 6 ριμπάουντ ήταν ο MVP και οδήγησε την ομάδα του στο δεύτερο διαδοχικό της τίτλο.

Ο Νταζουάν Σάμερς προσέθεσε 17 πόντους και 7 ριμπάουντ, ενώ το αμερικανικό δίδυμο των Τζαμάλ Σούλερ (20 π., 7 ρ., 6 ασ.) και Ρομέο Τράβιτς (20 π.) έκανε το καλύτερο που μπορούσε για την Χιμίκ. Η Μπουντιβέλνικ αγωνίστηκε αυτή τη σεζόν στην Ευρωλίγκα μέσω wildcard, ωστόσο μένει να φανεί τι θα συμβεί την προσεχή σεζόν.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post