“Η Ουκρανία ζήτησε τη μετακίνηση του αγώνα με την Ισπανία για το καλοκαίρι”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Την αναβολή και τη μετακίνηση του παιχνιδιού κόντρα την Ισπανία ζήτησε η ουκρανική ομοσπονδία, με την εμπόλεμη κατάσταση να δυσκολεύει την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.

Όπως αναφέρουν τα Μέσα της Ουκρανίας, η Ομοσπονδία της χώρας έστειλε αίτημα στην FIBA, ώστε να μετακινηθεί το παιχνίδι από τις 27/2, που είναι προγραμματισμένο, για τα «παράθυρα» του καλοκαιριού.

Όλα αυτά, ενώ οι δύο ομάδες θα βρεθούν αντιμέτωπες αρχικά στις 24/2 επί ισπανικού εδάφους, με την απόφαση από τη FIBA να αναμένεται άμεσα.

Για την ιστορία, η Ισπανία είναι στο 2-0 και η Ουκρανία στο 1-1 για τον 7ο όμιλο. Οι επόμενοι αγώνες έχουν προγραμματιστεί για 1/7 και 4/7, με τις Γεωργία (1-1) και Βόρεια Μακεδονία (0-2) να συμπληρώνουν την τετράδα.

Εκρήξεις στο Λουγκάνσκ

Στο «κόκκινο» βρίσκεται τις τελευταίες ώρες η ένταση στην Ανατολική Ουκρανία, με εκρήξεις, εκκενώσεις περιοχών και συνεχείς αλληλοκατηγορίες για νέα κλιμάκωση μεταξύ Μόσχας και Κιέβου.

Δεύτερη έκρηξη σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής (18/2) στην πόλη του Λουγκάνσκ. Η έκρηξη σημειώθηκε περίπου 40 λεπτά αφότου αναφέρθηκε μια πρώτη, σε αγωγό φυσικού αερίου, κοντά στην πόλη, ενώ δεν υπάρχουν πληροφορίες για θύματα.

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post