Ο ΝτεΡόζαν προειδοποιεί: “Δεν θα ξανασουτάρουμε τόσο άσχημα, σας το εγγυώμαι”

Του Βαγγέλη Παπαδημητρίου/ info@eurohoops.net

Οι Μπακς έκαναν το 1-0 κόντρα στους Μπουλς, σε ένα ματς, που ποιοτικά δεν ήταν ό,τι καλύτερο.

Οι πρωταθλητές έκαναν αυτό που έπρεπε με 93-86, παρόλο που το Σικάγο πήρε το προβάδισμα στη τέταρτη περίοδο, αλλά δεν βρήκε το μεγάλο σουτ στο τέλος.

Και αυτό ακριβώς το στοιχείο ”πόνεσε” περισσότερο τους φιλοξενούμενους.

Είχαν 24/59 δίποντα (40,67%) και 7/37 τρίποντα (18,9%), με την συνολική ευστοχία τους να είναι χαμηλά με μόλις 32,3% (31/96).

Ο ΝτεΜαρ ΝτεΡόζαν είχε 18 πόντους, αλλά 6/25 σουτ (6/23 δίποντα, 0/2 τρίποντα, 6/6 βολές) σε 43′, κάτι που δεν του άρεσε καθόλου.

”Δεν είναι κάτι, που έκαναν αμυντικά. Τα περισσότερα σουτ ήταν ελεύθερα. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχω ξανά 6/25. Δεν ξέρω τι έγινε. Δεν ήμουν ο εαυτός μου. Ένιωθα καλά όταν σούταρα. Σας το εγγυώμαι, δεν θα ξανασουτάρουμε τόσο άσχημα στα επόμενα ματς”

Διαβάστε επίσης

Μπακς: Άντεξαν στην πίεση των Μπουλς για το 1-0 (videos)

Πρώτος σκόρερ των Μπακς ο Γιάννης: “Δεν με ενοχλεί το ποσοστό στις βολές” (videos)

Έι Σι Γκριν: Ο… παρθένος ετών 38, που έπαιξε σε 1.192 ΣΕΡΙ παιχνίδια! (videos)

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post