Φρεντ ΒανΒλιτ: 30.000 πρόστιμο για τα χοντρά… μπινελίκια κατά των διαιτητών

TORONTO, CANADA - NOVEMBER 26: Fred VanVleet #23 of the Toronto Raptors drives to the basket against the Dallas Mavericks on November 26, 2022 at the Scotiabank Arena in Toronto, Ontario, Canada. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this Photograph, user is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2022 NBAE (Photo by Vaughn Ridley/NBAE via Getty Images)

Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net

Το ήξερε άλλωστε και ο ίδιος όταν ξεκίνησε τις δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου, λέγοντας πως “γνωρίζω ότι θα δεχτώ πρόστιμο αλλά δεν με νοιάζει”.

Μεταξύ άλλων, ο ηγέτης των Ράπτορς είπε για τον διαιτητή Τέιλορ:

«Ο Μπεν Τέιλορ τα γ@μησε. Πιστεύω ότι δύο από τα τρία ματς που σφυρίζει τα γ@μ@ει. Το κάνει τώρα για δύο συνεχόμενα ματς, το έκανε στο Ντένβερ. Μπήκαμε απόψε, παλέψαμε και στο 3ο δωδεκάλεπτο μου δίνει μία μ@λ@κι@ τεχνική ποινή, αλλάζει όλη τη δυναμική του αγώνα, αλλάζει όλη τη ροή του».
Και επίσης: “Ο Μπεν Τέιλορ ήταν για τον πο*@τσο απόψε!”.

Το ΝΒΑ τιμώρησε τον ΒανΒλιτ με 30.000 δολάρια πρόστιμο και ίσως με τη λογική της λίγκας να ήταν και … λίγα για το υβρεολόγιο που χρησιμοποίησε ο βασικός πόιντ γκαρντ των Ράπτορς, οι οποίοι έχασαν από τους Κλίπερς στο συγκεκριμένο παιχνίδι.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post