Σίξερς: έκαναν περίπατο στο Μπρούκλιν με παρολίγον “τριπλό” Εμπίντ

Του Μάνου Φυρογένη/ info@eurohoops.net

Την 4η τους νίκη μακριά από τη Φιλαδέλφεια και 10η συνολικά πέτυχαν οι Σίξερς κόντρα στους Νετς (121-99) – χωρίς να… ιδρώσουν ιδιαίτερα – και παραμένουν στη δεύτερη θέση της Ανατολής (10-3) και το κατόπι των Σέλτικς.

Παράλληλα μεγάλωσαν το αήττητο σερί στο 9-0 στις μεταξύ τους αναμετρήσεις (είχαν παίξει και στον περσινό Α’ Γύρο των playoffs εκεί που είχαν βγει οι… σκούπες) και επιστρέφουν στο “σπίτι” τους τα ξημερώματα της Τετάρτης (22/11) για να υποδεχθούν τους Καβαλίερς.

Οι Νετς το πάλεψαν το πρώτο 20′ (44-44), με ένα… μυθικό κάρφωμα του Λόνι Ουόκερ να κλέβει τις εντυπώσεις, ωστόσο σταδιακά έχασαν την επαφή τους στο σκορ μέχρι που την τρίτη περίοδο έγιναν… σάκος του μποξ.

Ο Τζοέλ Εμπίντ ήταν κυρίαρχος ολοκληρώνοντας τον αγώνα με 32 πόντους, 12 ριμπάουντ και 9 ασίστ σε 31’14”. Από το πρώτο κιόλας ημίχρονο “μύριζε” το triple-double (22-8-5) με τον Νικ Νερς ωστόσο να μην τον αφήνει αρκετό χρόνο στο παρκέ στο δεύτερο μέρος για να το πετύχει.

Συμπαραστάτης του άξιος με 25 πόντους και 6/11 τρίποντα ήταν ο Ταϊρίς Μάιξεϊ που είχε και 10 ασίστ ενώ άλλους 21 πρόσθεσε ο ΝτιΆντονι Μέλτον. Δεν έπαιξε ο Μπεν Σίμονς λόγω ενοχλήσεων στη μέση.

Για την ομάδα του Μπρούκλιν που έπεσε στο 6-7 και έπαιξε για 5ο σερί ματς χωρίς τον πρώτο σκόρερ της (Καμ Τόμας με 26.9 πόντους κατά μέσο όρο), ξεχώρισαν οι Ουόκερ με 26 και Μπρίντζες με 18.

Διαβάστε επίσης:

Λόνι Ουόκερ: Έκανε POSTER όλη την πεντάδα των Σίξερς με ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ καρφωματάρα!

Διαβάστε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post