ΝΒΑ: Ανίκητο το “άντρο” των Σέλτικς – Βόλτα… των Πέλικανς στο Σαν Αντόνιο

1855952128

Του Γιώργου Αδαμόπουλου / info@eurohoops.net

Ακόμη και σε βραδιές που ο μεγάλος σταρ των Σέλτικς, Τζέισον Τέιτουμ, δεν είναι ο εαυτός του, το «κάστρο» της Βοστόνης έχει άλλον «φύλακα». Ο Τζέιλεν Μπράουν φρόντισε το βράδυ της Κυριακής (17/12) να μείνει για άλλη μία φορά ανίκητη η έδρα της ομάδας του.

Ο Μπράουν σκόραρε 31 πόντους με 7/12διπ., 5/8τριπ. και μοίρασε έξι ασίστ και οι πρωτοπόροι της φετινής κανονικής περιόδου επικράτησαν με 114-97 του Ορλάντο, ως η πρώτη ομάδα που φτάνει τις 20 νίκες στη σεζόν (20-5)! Οι Σέλτικς κράτησαν «απόρθητο» το «άντρο» τους, στο οποίο μετρούν 14-0 και πέτυχαν την πέμπτη διαδοχική νίκη τους.

Παρά το άστοχο ματς του Τέιτουμ (23π. με 8/21 σουτ), οι γηπεδούχοι πήραν βοήθειες από τους Πορζίνγκις (15π., 10ριμπ.), Χόλιντεϊ (14π., 6ασ.) και Ουάιτ (10π.) και «καθάρισαν» το παιχνίδι με ένα επιμέρους 20-3 που μετέτρεψε το 90-84 του 39΄ σε 110-87 στο 44΄. Ο Μπράουν πέτυχε τους 17 από τους 31π. του στο τέταρτο δωδεκάλεπτο και δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στην ομάδα από τη Φλόριντα, με τους Σέλτικς να σουτάρουν 17/36 τρίποντα (47,2%).

Οι Μάτζικ, με τη δεύτερη σερί ήττα τους, «έπεσαν» στο 16-9, καθώς δεν τους έφτασε το μεγάλο ματς του Πάολο Μπανκέρο, ο οποίος είχε τους 19 από τους 36 πόντους του (10/20διπ., 4/10τριπ.) στην πρώτη περίοδο. Το Ορλάντο ήταν άστοχο (34/89 σουτ και 38,2%) και είδε τους Φραντζ Βάγκνερ (8π., 3/14 σουτ), Κόουλ Άντονι (6π., 2/8 σουτ) και Μο Βάγκνερ (6π.) να μένουν «στα ρηχά». Καλή παρουσία από τον Τζέλεν Σαγκς (13π., 5ριμπ.).

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Page: 1 2

Related Post