Γκομπέρ: Διπλό πρόστιμο 175.000 δολαρίων για τις χειρονομίες “χρηματισμού” διαιτητών

Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net

Αυτή είναι η δεύτερη φορά τη φετινή σεζόν που ο Γκομπέρ πληρώνει πρόστιμο και όχι με… μικροποσά, αλλά συνολικά 175.000 δολαρίων (100+75 χιλιάδες αντίστοιχα).

Οκ, ο φετινός μισθός του κορυφαίου αμυντικού του ΝΒΑ για τέταρτη φορά, είναι στα 41 εκατομμύρια δολάρια, αλλά βρε… αδελφές, δεν λυπάσαι τόσα χρήματα να τα δίνει σε πρόστιμα;

Είμαστε κι εμείς εδώ αν θέλει να τα σπαταλήσεις (sic)…

Ο Γκομπέρ έκανε τη συγκεκριμένη κίνηση στο game 4 της σειράς κατά των Νάγκετς, όταν οι Τίμπεργουλφς ηττήθηκαν μέσα στη Μινεάπολις.

“Ήταν μία αντιεπαγγελματική κίνηση που θέτει υπό αμφισβήτηση την αξιοπιστία της λίγκας και των διαιτητών”, σχολίασε ο αντιπρόεδρος του ΝΒΑ, Τζο Ντουμάρς.

“Δεν εκπλήσσομαι”, απάντησε ο Γκομπέρ. Δεν έστειλα κανένα μήνυμα με την κίνηση αυτή. Ήταν απλά έκφραση συναισθημάτων. Πρέπει να μάθω να τα κοντρολάρω”.

Ο Γκομπέρ πλήρωσε πρόστιμο 100.000 δολαρίων όταν έκανε το ίδιο πράγμα σε παιχνίδι με τους Καβαλίερς τον Μάρτιο.

Τότε είχε πει:

“Θα γίνω ο κακός. Θα πάω το πρόστιμο, αλλά νομίζω ότι πληγώνεται το παιχνίδι. Ξέρω πως το στοίχημα γίνεται διαρκώς μεγαλύτερο και δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτό”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post