Μέγας Γκίλτζιους-Αλεξάντερ: Μόνο αυτός με Τζόρνταν, Κόμπι & Χακίμ με 15+ ματς άνω των 30 πόντων στα playoffs

Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net

Ο Σέι Γκίλτζιους-Αλεξάντερ γράφει τη δική του ιστορία στο ΝΒΑ με τα μοναδικά του επιτεύγματα και μόλις κατέγραψε ακόμα ένα:

έγινε ο μόλις τέταρτος παίκτης στην ιστορία των playoffs του ΝΒΑ με +15 ματς τουλάχιστον 30 πόντων σε μία postseason, κάτι που έχουν πετύχει μόνο τρεις θρύλου της κορυφαίας λίγκας.

  • Ο Μάικλ Τζόρνταν με 16
  • Ο Χακίμ Ολάζουον με 16
  • Ο Κόμπι Μπράιαντ με 15

Ο Καναδός σταρ των Θάντερ έβαλε 31 πόντους στο Game 5 των τελικών με τους Πέισερς, οδηγώντας μαζί με τον Τζέιλεν Ουίλιαμς (40π.) την ομάδα του στη νίκη και το 3-2 στη σειρά!

Έτσι έφτασε στα 15 ματς με +30 πόντους στα φετινά playoffs και έχει τη δυνατότητα να ανέβει στα 16 στην Ιντιανάπολις (Game 6) ή και τα 17, αν οι τελικοί πάνε σε έβδομο παιχνίδι στην Οκλαχόμα Σίτι.

Ο Γκίλτζιους-Αλεξάντερ έχει 15/21 ματς με περισσότερους από 30 πόντους ως τώρα και μετράει 30.4 πόντους στα playoffs, ενώ έκλεισε την κανονική περίοδο ως πρώτος σκόρερ με ρεκόρ καριέρας 32.7 πόντους μέσο όρο!

Ήταν η τρίτη σερί χρονιά που ο 26χρονος Καναδός άσσος είχε μέσο όρο πάνω από 30 πόντους.


Διαβάστε ακόμα

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post