Χάθηκε η… μπάλα: Οι Χιτ έκαναν ένα 32-4 κατά των Κλίπερς σε έξι λεπτά!!!

Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net

Οκ, είναι χάλια φέτος οι Κλίπερς που έφτασαν τις πέντε σερί ήττες και με ρεκόρ 5-16 βρίσκονται στην προτελευταία θέση της δυτικής περιφέρειας, αλλά τέτοιο πράγμα;

Το σκορ ήταν 44-42 υπέρ των “Κλιπς” στην έδρα των Χιτ με επτά λεπτά να απομένουν για τη λήξη της δεύτερης περιόδου.

Αυτό που έγινε στη συνέχεια δεν το περίμενε ούτε ο πιο αισιόδοξος φίλος των γηπεδούχων.

Οι Χιτ έκαναν ένα μαγικό 32-4 σε μόλις έξι λεπτά (74-48) και έτσι το ισορροπημένο παιχνίδι ως τα μισά της δεύτερης περιόδου, μετατράπηκε σε υγιεινό περίπατο για τους πολύ φορμαρισμένους Χιτ, που έφτασαν σε μία άνετη νίκη με 140-123.

Οι Χιτ έχουν ρεκόρ 10-2 εντός έδρας και με συνολικό 14-7 κρατάνε την 3η θέση της Ανατολής, μάλλον απρόσμενα θα λέγαμε.

Η προσθήκη του Νόρμαλ Πάουελ – πρώην των Κλίπερς- έχει βοηθήσει αφάνταστα την ομάδα του κόουτς Σπέλστρα, όπως μαρτυρούν τα αποτελέσματα.

Ο Πάουελ έβαλε 30 πόντους κατά της παλιάς του ομάδας (6/10 τρίποντα), ο Μπαμ Αντεμπάγιο πρόσθεσε 27 και 14 ριμπάουντ, ενώ οι Τάιλερ Χίρο και Άντριου Ουίγκινς σημείωσαν από 22 πόντους. Ο Ντέβιον Μίτσελ με 16 πόντους (6/6 σουτ) και 12 ασίστ συμπλήρωσε την ασυναγώνιστη βασική πεντάδα των Χιτ.

Ο Καουάι Λέοναρντ πάλευε σχεδόν μόνος του βάζοντας 36 πόντους.

Διαβάστε ακόμα

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post