Γκάρι Πέιτον: “Δεν θα μπορούσα να παίξω σ’ αυτή τη σοφτ εποχή “

Του Γιάννη Ανδριγιαννάκη/ info@eurohoops.net

O Γκάρι Πέιτον θεωρείτε από πολλούς ένας από τους πιο σκληρούς παίκτες που αγωνίστηκαν ποτέ στο ΝΒΑ και όχι άδικα διότι πάντοτε έπαιζε άμυνα στο όριο του φάουλ.

Ο ίδιος βλέποντας τον τρόπο που παίζουν τα τελευταία χρόνια οι παίκτες στο ΝΒΑ, έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter:

“Δεν θα μπορούσα να παίξω σ’ αυτή τη σοφτ εποχή. Όλος μου ο μισθός θα πήγαινε σε πρόστιμα”

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post