Οπαδός του Ροντρίγκεθ ο Ουίλ Σμιθ!

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Σέρχιο Ροντρίγκεθ αποφάσισε να επιστρέψει στο ΝΒΑ για λογαριασμό των Σίξερς και ήδη έχει αποκτήσει οπαδούς, με πρώτο και καλύτερο τον Ουίλ Σμιθ.

Ο πασίγνωστος ηθοποιός και τραγουδιστής, ο οποίος είναι εκ των ιδιοκτητών των 76ers προσκάλεσε τους παίκτες της ομάδας σε δείπνο. Μάλιστα, τους έβγαλε και λόγο στην προσπάθεια του να τους εμψυχώσει ενόψει της δύσκολης σεζόν.

Ο Σμιθ εμφανίστηκε φορώντας φανέλα των Σίξερς, με το Νο14, το οποίο ανήκει φυσικά στον “Τσάτσο”…

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post