Αν ο Αρτέστ ήταν Πρόεδρος των ΉΠΑ…

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Η αντίστροφη μέτρηση της μεγάλης εκλογικής μάχης ανάμεσα στην Χίλαρι Κλίντον και τον Ντόναλντ Τραμπ φτάνει στο τέλος της αφού σε λίγες ώρες ο Μπάρακ Ομπάμα θα παραχωρήσει την προεδρία της Ηνωμένων Πολιτειών σε έναν από τους δύο υποψήφιους.

Μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter ο Μέτα Ουόρλντ Πις έκανε γνωστά με μεγάλη δόση χιούμορ μερικά από τα μέτρα που θα έπαιρνε αν ήταν εκείνος πρόεδρος των ΗΠΑ. Αν ήταν πρόεδρος ο 36χρονος Πις λοιπόν:

  • Θα επέτρεπε την ανταλλαγή συντρόφων αλλά όχι τα διαζύγια
  • Θα έβαζε ένα όριο στην ανόρθωση γλουτών αφού κάποια οπίσθια… παραείναι μεγάλα.
  • Θα είχε βραδιά Σάλσας κάθε Σάββατο στον Λευκό Οίκο.
  • Το “Game of Thrones” θα σταματούσε να παιζόταν μόνο τα καλοκαίρια και το πολύ για δύο μήνες.
  • Θα επέλεγε για Υπουργού Άμυνας τον Μπεν Ουάλας.
  • Θα ήταν υποχρεωτικό για τους διαιτητές να παίζουν το άθλημα το οποίο διευθύνουν μια φορά την εβδομάδα.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post