Απίστευτο: Οκτώ παίκτες με +50 πόντους φέτος, ισοφάριση του ιστορικού ρεκόρ (video)

Ο Τζίμι Μπάτλερ πέτυχε 52 πόντους και έγινε ο όγδοος παίκτης φέτος με +50 πόντους (Τόμπσον, Χάρντεν, Ουέστμπρουκ, Κάζινς, Ουόλ, Ντέιβις, Τόμας οι άλλοι), ισοφαρίζοντας το ιστορικό ρεκόρ στο ΝΒΑ! Και είμαστε ακόμα στα μισά της σεζόν…

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post