Διαφήμιση στη φανέλα κι οι Νετς

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Οι ομάδες του ΝΒΑ θα μπορούν από την ερχόμενη σεζόν να βάζουν διαφημίσεις στις φανέλες τους. Οι Νετς έγιναν η τέταρτη ομάδα που ανακοίνωσε μια τέτοια συμφωνία, η οποία θα της αποφέρει 8 εκατ. δολάρια.

Οι άλλες τρεις ομάδες που έχουν ήδη ανακοίνωση χορηγό είναι οι Σίξερς, οι Κινγκς κι οι Σέλτικς.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post