ΝτεΡόζαν: “Θα σεβαστώ κάθε απόφαση του Λάουρι αρκεί να μου μιλήσει”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

“Από τη στιγμή που θα μου πει τι αποφάσισε και δεν θα το διαβάσω από όλου, θα είμαι εντάξει”, είπε ο ΝτεΡόζαν στο “The Score” και συνέχισε:

“Αν έρθει σαν άνδρας και μου πει πως ήρθε η ώρα να προχωρήσει, τότε θα το σεβαστώ. Είναι οι επιλογές που κάνεις στη ζωή και τις αντιμετωπίζεις. Θα το αποδεχτώ καλύτερα αν μου το πει ο ίδιος ώστε να μην με εκπλήξει κάποιος άλλο. Ως φίλος του όπως αποκαλώ τον εαυτό μου, πρέπει να το αποδεχτώ”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post