Πρώτη αποβολή για Άντονι Ντέιβις και καναδικός… νόμος στη Νέα Ορλεάνη (vids)

Του Γιάννη Ασκούνη/ info@eurohoops.net

Οι “λύκοι” ευνοήθηκαν τα ξημερώματα της Πέμπτης (30/11) από την αποβολή του Άντονι Ντέιβις (17 π., 18 λεπτ.). Ο 24άχρονος Αμερικανός φόργουορντ αποβλήθηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο NBA, καθώς δέχθηκε δύο τεχνικές ποινές λόγω διαμαρτυριών στους διαιτητές της αναμέτρησης.

Από την πλευρά του, ο Άντριου Ουίγκινς έμεινε στο παρκέ για 37 λεπτά και οδήγησε την ομάδα του στο 13-9 με 28 πόντους (7/12 δ., 3/6 τρ., 5/5 β.). Έξι ακόμα παίκτες του Τομ Θίμποντο ξεπέρασαν τους ένδεκα πόντους, ενώ οι Τζεφ Τιγκ (αχίλλειος τένοντας), Νεμάνια Μπιέλιτσα (πόδι) και Τζάστιν Πάτον (πόδι) έμειναν εκ νέου έξω.

Στο 11-10 υποχώρησαν οι “πελεκάνοι” εν τη απουσία των Σόλομον Χιλ (ιγνυακός τένοντας), Φρανκ Τζάκσον (πόδι) και Αλέξις Αγκινσά (γόνατο). Στο πλαίσιο της ήττας, ο Τζρου Χόλιντεϊ πέτυχε 27 πόντους (5/9 δ., 5/11 τρ., 2/2 β.), ενώ ο ΝτεΜάρκους Κάζινς είχε 17 πόντους, δέκα ριμπάουντ και έξι ασίστ.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post