Του Γιώργου Ορφανάκη / info@eurohoops.net
Η κακή πορεία των Μπακς τη φετινή σεζόν, και κυρίως η εικόνα της ομάδας, οδήγησαν τους υπεύθυνους στη λύση της συνεργασίας με τον Τζέισον Κιντ.
Μάλιστα, λίγες ώρες μετά τη συγκεκριμένη εξέλιξη ο 44χρονος προπονητής αποκάλυψε στο ESPN πως, περίπου 15 λεπτά πριν ενημερωθεί επίσημα για την απόφαση, δέχθηκε τηλεφώνημα από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Ο “Greek Freak” προσπάθησε να βοηθήσει τον κόουτς ώστε να “σώσει” τη θέση του.
Ο διάλογος του Κιντ με τον Έλληνα σούπερσταρ είχε ως εξής..,
Γιάννης: “Κόουτς αυτό που πάνε να κάνουν δεν είναι σωστό, θα σε αφήσουν να φύγεις”
Κιντ: “Είχα ένα προαίσθημα πως θα γινόταν…”
Γιάννης: “Τι μπορώ να κάνω; Θα καλέσω τους ιδιοκτήτες. Θα καλέσω τον μάνατζερ μου”
Κιντ: “Δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πεις την αλήθεια. Αυτό μόνο. Ευχαριστώ για την αφοσίωση σου. Ήμουν ευγνώμων που μπόρεσα να σε κοουτσάρω”.
Κάνε το