Λαμάρ Όντομ: Θέλει να επιστρέψει και να παίξει στην Ευρώπη!

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Σχεδόν πέντε χρόνια μετά την τελευταία του παρουσία στο ΝΒΑ (2012-13) και την αποφυγή του θανάτου λόγω χρήσης ναρκωτικών πριν 2,5 έτη, ο βετεράνος πρωταθλητής του κορυφαίου πρωταθλήματος θέλει να παίξει ξανά μπάσκετ όπως λέει στο TMZ που ασχολείται μαζί του από την εποχή που ήταν παντρεμένος με την Κλόι Καρντάσιαν:

“Δουλεύω πολύ σκληρά για την επιστροφή μου στο μπάσκετ, λογικά στο εξωτερικό. Δεν με νοιάζει που. Μάλλον στην Ιταλία ή κάπου εκεί”.

Ποιος θα τον εμπιστευτεί στα 38 του χρόνια; Ποιος θα του δώσει συμβόλαιο; Θα έχει ενδιαφέρον. Θυμίζουμε πως τον είχε φέρει ο Κερεχέτα στην Μπασκόνια κάποια στιγμή το 2014 (Φεβρουάριο) αλλά έπαιξε ελάχιστα (δύο ματς) και αποχώρησε με τραυματισμό στη μέση.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post