Ατυχία για Τζέιμς Νάναλι και ξανά ελεύθερος!

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν πηγές από την άλλη άκρη του Ατλαντικού, ο Αμερικανός γκαρντ δεν θα συνεχίσει να φοράει τη φανέλα του Χιούστον και θα πρέπει να αναζητήσει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

O Νάναλι πρόλαβε να αγωνιστεί σε μόλις 2 αγώνες σημειώνοντας κατά μέσο όρο 4.5 πόντους και 1 ασίστ σε περίπου 19 λεπτά συμμετοχής.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Αμερικανός δημοσιογράφος, Adrian Wojnarowski, τονίζει πως ο Νάναλι στάθηκε ιδιαιτέρως άτυχος αφού λόγω της “Martin Luther King Jr. Day” τα γραφεία του ΝΒΑ ήταν κλειστά. Ο Μάικ Ντ’ Αντόνι ήθελε να χρησιμοποιήσει άμεσα τον Κένεθ Φαρίντ στο παιχνίδι με τους Σίξερς (22/1, 03:00) και ως εκ τούτου ο πρώην παίκτης της Φενέρ έπρεπε να αποχωρήσει ώστε να ανοίξει θέση στο ρόστερ.

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post