“Νομίζετε ότι θα με σταματήσει;”: Ο Σακίλ παραδέχθηκε πως… βαρέθηκε στους Τελικούς του ’02

Tου Βαγγέλη Παπαδημητρίουinfo@eurohoops.net

Το 2002, οι Λέικερς ολοκλήρωσαν έναν μοναδικό επίτευγμα, αυτό του three-peat.

Οι Τελικοί της σεζόν 2001/02 ήταν εύκολη υπόθεση για τους τότε πρωταθλητές. Το 4-0 κόντρα στους (Νιου Τζέρσεϊ) Νετς τα λέει όλα.

Ο Σακίλ Ο’Νιλ έκανε τότε μυθικές εμφανίσεις και μοιραία εξασφάλισε το τρίτο σερί MVP Τελικών.

Όμως. Παραδέχθηκε πριν λίγο καιρό ότι η σειρά αυτή μόνο ενδιαφέρον δεν είχε.

”Ήταν βαρετό. Βασικά, τσαντίστηκα όταν παίζαμε στο Νιου Τζέρσεϊ. Νομίζετε ότι θα με σταματήσει ο Τοντ ΜαΚάλοκ μπροστά στη γιαγιά μου και τον παππού μου; Σκ..τά. Όχι. Σταματήστε το”

Στα τέσσερα εκείνα ματς, ο Diesel μέτρησε 36,3 πόντους, 12,3 ριμπάουντ, 3,8 ασίστ, 2,8 μπλοκς, 59,52% ευστοχία σε σχεδόν 42′.

Όσο για τον προσωπικό του αντίπαλο, πολύ πιθανό να μην τον θυμάστε, καθώς ο 46χρονος αγωνίστηκε μόλις τέσσερις σεζόν στο ΝΒΑ (Σίξερς, Νετς), πριν αποσυρθεί στα 27 του, λόγω νευρολογικού προβλήματος.

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post