Στους Χιτ ο Ντέρικ Ουίλιαμς

Του Γιώργου Ορφανάκη / info@eurohoops.net

Τον επόμενο σταθμό της καριέρας του βρήκε ο Ντέρικ Ουίλιαμς ο οποίος ήρθε σε συμφωνία με τους Μαϊάμι Χιτ.

Όπως αναφέρει ο Adrian Wojnarowski, οι δύο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία διάρκειας ενός έτους έναντι 5 εκ. δολαρίων αφού σκοπός του παίκτη είναι να πραγματοποιήσει μία καλή σεζόν και να αναζητήσει ένα ακόμα καλύτερο συμβόλαιο στη free agency του επόμενου καλοκαιριού.

Ο 25χρονος πάουερ φόργουορντ έμεινε ελεύθερος πριν λίγες εβδομάδες από τους Νικς με τους οποίος είχε κατά μέσο όρο 9.3 πόντους και 3.7 ριμπάουντ σε συνολικά 80 συμμετοχές.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google