Υπέγραψε στο WNBA η Δημητράκου

Του Γιάννη Ανδριγιαννάκη/ info@eurohoops.net

Η Ζωή Δημητράκου υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασία με τις Washington Mystics και από το ερχόμενο καλοκαίρι θα αγωνίζεται στο WNBA.

O Antonio Garcia Tuñas πόσταρε στο twitter την είδηση και η Ελληνίδα γκαρντ το επισημοποίησε, κάνοντας retweet το ποστ. Η Ζωή Δημητράκου θα γίνει η τρίτη Ελληνίδα παίκτρια που θα αγωνιστεί στο WNBA, μετά τις Αναστασία Κωστάκη (Houston Comets) και Εβίνα Μάλτση (Connecticut Sun).

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post